Za vse pritožbe in vprašanja nas kontaktirajte na: eurobuy.si@gmail.com 

  1. Vračilo

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga enostransko odstopi od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca ali na daljavo, v roku 14 dni in vrne izdelek(-e). 14-dnevni rok se začne šteti od dne, ko kupec ali tretja stranka, ki jo je določil kupec, vendar ni prevoznik/dobavitelj, prejme blago, ki je predmet pogodbe.

Kupec je dolžan v roku 14 dni sporočiti prodajalcu svojo odločitev o odstopu od pogodbe tako, da pošlje e-pošto o svoji nameri na e-naslov ali napiše na naslov za vračilo izdelka.

Naslov za vračilo je naveden v obrazcu za vračilo.

Opozorilo: Naslov za vračilo blaga je odprt samo za dostavne službe. Osebni prevzem in dostava nista mogoča. Paketov, ki jih je treba plačati, ne bodo prevzeli.

Prodajalec ni odgovoren za morebitne težave s dostavno službo, ki jo je kupec uporabil pri vračilu, zato mu priporoča, da zahteva številko sledenja. Tako lahko kupec zagotovi, da je izdelek dostavljen prodajalcu.

Prodajalec tudi ni odgovoren, če kupec vrne izdelek na napačen naslov.

Izdelek, ki je bil vrnjen, mora biti nepoškodovan in mora imeti vse originalne oznake, nalepke, embalažo ter morebitno originalno dokumentacijo in pripomočke, ki so bili dobavljeni z izdelkom. V primeru, da je izdelek poškodovan in/ali ima vidne znake uporabe, ima prodajalec pravico zavrniti vračilo denarja.

Samo reklamacije, ki izpolnjujejo vse zgoraj navedene pogoje, bodo rešene v vaše zadovoljstvo.

Zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti nekaterih izdelkov v roku 14 dni.

Ko prodajalec potrdi, da vrnjen izdelek izpolnjuje vse pogoje za vračilo, bo povrnil celoten znesek plačila.

Prodajalec se bo potrudil, da bo vračilo celotnega zneska izvedeno čim prej, vedno pa v roku 14 dni od dneva, ko je prodajalec obvestil kupca, da je vračilo denarja odobreno.

1.2. Vračanje izdelkov s proizvodnimi napakami

Prodajalec zelo poudarja kakovost izdelkov. Kupca je dolžan obvestiti o morebitnih napakah izdelka v 2 mesecih od dneva, ko je napaka odkrita, na e-poštni naslov ali pisno z priloženo fotografijo in podrobnim opisom ugotovljenih napak. Če kupec v določenem roku ali najpozneje v določenem garancijskem obdobju ne sporoči prodajalcu napake izdelka, izgubi pravico do popravila, zamenjave ali vračila izdelka.

Ko Prodajalec prejme obvestilo Kupca o vračilu okvarjenega izdelka, ga bo čim prej obvestil, ali je vračilo izdelka mogoče ali ne. Če Kupec pošlje izdelek na naslov za vračilo izdelka brez predhodnega obvestila Prodajalca, lahko paket na ciljnem mestu zavrnejo. Stroškov pošiljanja na ciljnem mestu prejemnik ne bo plačal.

Ko Prodajalec prejme vrnjen izdelek in potrdi morebitne napake izdelka, bo Kupec lahko izbral, ali želi, da se izdelek popravi ali zamenja z enakim, če popravilo ni mogoče. Če zamenjava z identičnim izdelkom ni mogoča, ima Kupec pravico razdreti pogodbo (tj. prejeti vračilo denarja) ali izbrati drug izdelek, ki mu bo dostavljen.

Dostava istega ali drugega izdelka, ki ga Kupec izbere, bo izvedena prek dostavne službe čim prej od datuma, ko Prodajalec potrdi zamenjavo okvarjenega izdelka ali dostavo novega modela.

Ne glede na možnost, ki jo Kupec izbere, ali gre za zamenjavo, dostavo novega izdelka ali preklic pogodbe, Kupcu ne bodo zaračunani dodatni stroški. Če se Kupec odloči za preklic pogodbe, bo Prodajalec v celoti povrnil ustrezno znesek naročila in vse stroške (razen morebitnih carinskih dajatev), ki so Kupcu nastali, vključno s stroški dostave.

Izdelku je zagotovljena garancija, če je navedena na garancijskem listu ali računu. Garancija velja v skladu z navodili na garancijskem listu.

1.3. Menjava izdelka

Prodajalec ne omogoča možnosti menjave kupljenih izdelkov za druge izdelke, ki so na voljo na spletni strani.

Če si Kupec želi zamenjati izdelek, lahko uporabi pravico do vračila izdelka, kot je navedeno v članku 1.1. teh pogojev, nato pa kupi nov izdelek.

1.4. Pisne pritožbe

Če iz kakršnega koli razloga Kupec ni zadovoljen z nakupom ali storitvijo na spletnem mestu eurobuy.si, lahko vloži pisno pritožbo prek e-pošte na e-poštni naslov ali jo pošlje pisno na naslov Prodajalca.

Da bi hitreje identificirali določeno naročilo, glede katerega ima Kupec pritožbe, se priporoča, da pritožnik navede številko naročila, številko računa ali uporabniško ime.

Prodajalec je dolžan odgovoriti na vse pisne pritožbe strank v roku 15 dni od prejema pritožbe.

 

 

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing